توزیع‌ یک هزار ماسک قابل شست و شو بین کارگران فصلی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در اقدامی یک هزار ماسک قابل شست و شو بین کارگران فصلی در میادین و چهارراه‌های شهر توزیع شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تعداد یک‌هزار ماسک پارچه‌ای قابل شست و شو بین کارگران فصلی و تعدادی برای استفاده خانواده آنها در ۱۳ نقطه شهر از جمله میدان جوان، خیابان رباط، میدان سهروردی، زیر پل غدیر و میدان خوراسگان توزیع شده است.

وی افزود: نیروهای اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری علاوه بر ارائه ماسک به کارگران فصلی، نکات لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را آموزش دادند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری کودکان کار و متکدیان اصفهان نیز به صورت روزانه ضدعفونی می شود و تجهیزات مربوطه برای استفاده افراد جهت مقابله با شیوع کرونا ارائه شده است.

وی اظهار کرد: نیروهای این اداره کل به عنوان پلیس شهرداری علاوه بر انجام وظایف خود در ارتباط با ضدعفونی سطح معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار شهر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات زیادی انجام داده‌اند.

کد خبر 417918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.