تولید و توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت در سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج از تولید و توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشترین حجم آسفالت تولید شده در پروژه‌های عمرانی استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، فرشاد منبری اظهار کرد: بهسازی وضعیت معابر و روانسازی تردد شهروندان و وسائل نقلیه از وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: این سازمان سال گذشته و در راستای تولید آسفالت جهت بهسازی معابر و تکمیل پروژه‌های عمرانی با تمام ظرفیت فعالیت کرده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از تولید و توزیع حدود ۲۵ هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: این مقدار صرف تکمیل و بهسازی پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر و محلات شهر شده است.

منبری یادآور شد: یک‌هزار و ۹۰۰ تن از آسفالت تولید شده در حوزه شهرداری منطقه یک، یک‌هزار و ۸۵۰ تن در سطح شهرداری منطقه دو، دو هزار و ۴۳۰ تن در حوزه منطقه سه و یک‌هزار و ۶۵۰ تن نیز در حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران توزیع و صرف آسفالت معابر و خیابان‌ها شد.

وی عنوان کرد: نزدیک به ۱۷ هزار تن از آسفالت تولیدی در سال گذشته نیز صرف تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اقدام نظیر بلوار ۳۶ متری دگایران، بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر و همچنین تقاطع غیر همسطح توحید و اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی شد.

منبع: مهر

کد خبر 417914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.