احتمال ادامه لیگ برتر از خرداد

به نظر می‌رسد در ماه اردیبهشت نیز خبری از فوتبال لیگ برتر نخواهد بود و خردادماه زمان آغاز دوباره هیجان در فوتبال ایران است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛لازم به ذکر است این روزنامه‌ها به صورت مجازی انتشار می‌یابد.


"خبرورزشی" با عنوان "احتمال ادامه لیگ از خردادماه" به آغاز احتمالی لیگ از آغاز اردیبهشت ماه خبرداد، گمانی که با توجه به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر مهار کرونا تا پایان اردیبهشت دور از انتظار نیز به نظر نمی‌رسد.


"گل" با عنوان"هرگز به دنبال نمایش نیستین " اه اظهارات پرویز پرستویی در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، هنرمندی که در این روزهای سخت به فکر فقرا است و به قول خودش دنبال نمایش نیست.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چرا باید تخفیف بدهیم" به اظهارات حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو پرداخت، کسی که معتقد است مدیران گذشته و فعلی سرخپوشان بدقول هستند و به آنها تخفیفی در خصوص رضایتنامه یحیی نخواهد داد.

"هدف" با عنوان "کمیته استیناف در رودربایستی" به پیشنهاد باشگاه سپاهان مبنی بر تکرار بازی این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پرداخت، پیشنهادی که شاید تصمیمات کمیته استیناف را سخت و سخت‌تر کند.


"ایران ورزشی" با عنوان"چه کسی به پرسپولیسی‌ها گفت مخفیانه تمرین کنید" به موضوع تمرین به اصطلاح زیرزمینی سرخ‌ها پرداخت، تمرینی که البته با توجه به توییت مازیار ناظمی مینی بر تعطیلی تمامی تمرین‌ها ادامه نخواهد داشت.


"پیروزی" با عنوان"پایان ترکمنچای " به قطع احتمالی همکاری پرسپولیس و کارگزار اسپانسری پرداخت، اتفاقی که رخ دادن آن به گفته بسیاری به سود پرسپولیس است.

کد خبر 417905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.