قدردانی از کادر درمانی آستارا با کاشت گل

شهردار بندر آستارا از کاشت انواع گل‌های همیشه بهار در محوطه بیمارستان شهید بهشتی این شهر به منظور قدردانی از کادر درمانی و و بالابردن روحیه آن‌ها خبر داد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به این اینکه این روزها کادر درمانی کشورمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند، مدیریت شهری آستارا تصمیم گرفت با کاشت گل‌های فصلی زیبا در محوطه بیمارستان شهید بهشتی با هدف ایجاد نشاط و شادابی در محیط، قدردان بخشی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی باشد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری آستارا در بخش عمرانی گفت: ساخت پنج مغازه با مجوز شورای اسلامی شهر در ضلع جنوبی آرامستان آستارا به پایان رسیده و به زودی درب های آن‌ها نصب می‌شود.

شهردار آستارا اضافه کرد: این مغازه‌ها با هدف ایجاد منابع پایدار درآمدی شهرداری احداث و مزایده اجاره آن‌ها برای هر کاربری به تازگی برگزار شده و پس از اعلام اسامی برندگان، به آنان تحویل داده می‌شود.

معیتی با بیان اینکه لای روبی رودخانه مرداب آستارا از مقابل دانشگاه پیام نور تا اسکله به سمت دریا در حال انجام است، افزود: این عملیات به وسیله یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری توسط شهرداری آستارا با همکاری اداره آب منطقه‌ای این شهرستان اجرا می‌شود.

وی از نصب سازه دو ایستگاه تاکسی شهری در مقابل دانشگاه پیام نور و مجتمع معلولان در بلوار جانبازان خبر داد و عنوان کرد: جداول در بلوار معاد و میدان نماز رنگ‌آمیزی شده و نصب پوشش فلزی کانال کوچه اکبرزاده از روز گذشته توسط پیمانکار آغاز شد.

شهردار آستارا به زیرسازی اطراف کانال هدایت آب‌های سطحی خیابان شهید رستمیان اشاره کرد و افزود: آسفالت معابر شهری و شن ریزی و تسطیح محوطه ترمینال مسافربری لکه‌گیری شده است.

معیتی از تعمیر سرویس بهداشتی و اضافه کردن ۱۲ چشمه به آن در ضلع شمالی طرح سالم‌سازی نزدیک شناگاه مردانه خبر داد و گفت: اقدامات تکمیلی این سرویس بهداشتی در حال انجام و  در مرحله کاشی کاری است.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 417892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.