استعدادهای فوتبالی جنوب تهران در کمپ استقلال شناسایی می‌شوند

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: فعالیت‌های ورزشگاه امام رضا(ع) فرصت خوبی است برای جوانان و استعدادهای فوتبالی و اهالی جنوب و جنوب غرب تهران تا شانس خود را برای حضور در تیم استقلال امتحان کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "چند سال پیش مدیریت شهری تهران دو ورزشگاه را در اختیار دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس قرار داد.

دو ورزشگاهی که از نظر امکانات و تجهیزات کمترین شباهتی به یکدیگر نداشتند و ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار تیم استقلال قرار گرفت، عملا قابلیت استفاده و بهره‌برداری نداشت و در مقابل، ورزشگاه شهید کاظمی امکانات قابل قبولی داشت و نوساز هم بود.

در نیمه دوم سال ۹۶ و زمانی که مسئولیت کمیته ورزش در شورای شهر تهران را برعهده گرفتم، از ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار استقلال بود، بازدید و تاکید کردم که باید امکانات دو تیم برابر و بی‌عدالتی صورت گرفته نسبت به استقلال جبران شود.

با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ این ورزشگاه تجهیز و نوسازی شد و اواخر سال ۹۷ بود که با ترمیم چمن، تعمیر سکوها، جلوگیری از تخریب سازه ناشی از نشست بخشی از زمین و ... فعالیت دوباره این ورزشگاه در مراسمی با حضور بنده و دکتر حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و جمعی از مدیران وقت استقلال آغاز و همزمان آکادمی استقلال نیز افتتاح شد.

دیروز به همراه شهردار منطقه ۱۸ تهران، دوباره به این ورزشگاه رفتم که در این بازدید پیشکسوت عزیز باشگاه آقای اصغر حاجیلو هم به عنوان مدیر آکادمی حضور داشتند. همچنان یکسری مشکلات و مسائل مانند وصل انشعاب گاز و لوله کشی داخلی آب، سیستم گرمایش و سرمایش فضای مسقف و چند مورد دیگر وجود دارد که ظرف ماه‌های آینده حتما رفع می‌شود.

به زودی خبرهای خوبی از این ورزشگاه خواهید شنید و امیدوارم تمام این اقدامات منجر به موفقیت تیم محبوب‌مان استقلال شود. به نظرم ترکیبی از ورزشگاه امام رضا(ع) و کمپ مرحوم حجازی، می‌تواند تمام مشکلات مربوط به تمرین استقلال را مرتفع کند.

ضمنا، طبق تفاهم‌نامه‌ای که از قبل وجود دارد، فرصت خوبی برای جوانان و استعدادهای فوتبالی منطقه ۱۸ و اهالی جنوب و جنوب غرب تهران به‌وجود می‌آید که می‌توانند شانس خود را برای حضور در استقلال امتحان کنند."

کد خبر 417890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.