شهردار یاسوج اجرایی است نه تبلیغاتی

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: یکی از ضعف‌های شهردار یاسوج این است که تمایلی به تبلیغات ندارد و این رویه اشتباه است چون لازم است مردم از اقدامات انجام شده توسط شهرداری آگاه شوند.

کیوان آشنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اختلافات روزهای اخیر شورای شهر یاسوج را در حد اختلاف نظر و سلیقه معمول دانست و اظهار کرد: مشکل خاصی در درون شورا نیست و تنها موضوع حاشیه‌ای این است که چند تن از اعضا معتقدند باید شهردار یاسوج برکنار شود.

وی افزود: روال قانونی برکناری شهردار آن است که اگر عضوی از او سوال داشت از هیئت رئیسه درخواست کند و شهردار نیز در مقابل کتبی یا حضوری به سوالات او پاسخ می‌دهد، اگر شورای شهر از پاسخ‌ها قانع شود، شهردار تایید و اگر نشود  استیضاح خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه برای عزل شهردار پنج نفر از اعضا باید رای موافق بدهند، تصریح کرد: قبلا موضوع استیضاح شهردار مطرح شده بود که در ابتدا اعضای سوال کننده در جلسات حاضر نمی‌شدند و در جلسه آخر نیز که حضور یافتند، اکثریت شورا پاسخ‌های شهردار را قابل قبول دانست و ماجرای استیضاح تمام شد.

وی ادامه داد: احتمالا یکشنبه هفته آینده بار دیگر اعضا از شهردار سوال می‌پرسند که این موضوع بنا بر تصمیم هیئت رئیسه خواهد بود.

آشنا با ابراز رضایت از عملکرد شهردار یاسوج، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های شهردار یاسوج این است که تمایلی به تبلیغات ندارد؛ او بیشتر یک فرد اجرایی است و حتی برای افتتاح پروژه‌ها خبرنگار نیز دعوت نمی‌کند که این رویه اشتباه است چون لازم است مردم از اقدامات انجام شده توسط شهرداری آگاه شوند.

وی با اجرای پروژه‌های سطح شهر در سال ۹۸ را رضایت‌بخش دانست و اضافه کرد: بودجه سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده بود که حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است؛ رقم ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری با توجه به شرایط کنونی برای سال ۹۹ نیز تکرار شده و افزایشی در عدد تصویب شده بودجه اعمال نشده است.

کد خبر 417884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • گوورزی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    از کدوم پروژه حرف میزنی
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    برادر عقل مردم در چشمشان است اگر کاری اجام گرفته مگر نباید مردم ببینند ، پارک ساحلی با این همه هزینه ای که برایش صورت گرفت از پیشش اب به فنا برد ،نمی توانست جلوی این خسارت را بگیرد حداقل سالی ۱۰۰ دیوار ساحلی را کار می کرد خوب بود ، وکدام میدان ، کدام پارک را اجرا کرد جناب اشنا دو مورد خودت نام ببر