تبادل تجربیات اصفهان از کرونا در شبکه شهرهای متروپلیس

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تجربیات و اقدامات شهرداری اصفهان در ارتباط با پیشگیری و مدیریت کرونا در وب سایت شبکه شهرهای متروپلیس برای توسعه همکاری‌ها با دیگر شهرهای جهان ارسال شده و انتشار یافته است.

ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شبکه شهرهای متروپلیس وب‌سایتی برای تبادل تجربه شهرها درباره کووید ۱۹ ایجاد کرده که کلانشهرهای اصفهان و مشهد به عضویت آن در آمده و تجربیات خود را ارایه کرده‌اند.

وی افزود: متروپلیس (Metropolis) یا همان انجمن کلان شهرهای مهم جهان یک مؤسسه غیردولتی بین‌المللی است که با هدف افزایش همکاری‌های بین المللی شهرهای جهان فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا، شبکه شهرهای متروپلیس با هدف تبادل تجربیات شهرهای جهان در زمینه این بیماری همه‌گیر و توسعه یافته در سطح دنیا، وبسایتی به آدرس  https://www.citiesforglobalhealth.org/ راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تجربیات و اقدامات شهرداری اصفهان در ارتباط با پیشگیری و مدیریت کرونا در این وب سایت برای توسعه همکاری ها با دیگر شهرهای جهان ارسال شده و انتشار یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مدتی قبل نیز جلسه آنلاین شبکه شهرهای خلاق یونسکو با همین موضوع و با شرکت شهرهای عضو برگزار شده بود و شهرهای مختلف، تجربیات خود را در پیشگیری و مدیریت کرونا به اشتراک گذاشتند.

کد خبر 417874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.