آغاز به کار ساخت کاربری خودروهای سبک آتش نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آغاز به کار ساخت کاربری خودروهای سبک این سازمان خبر داد و گفت: شاسی‌های این سازمان جهت نصب کاربری خودروهای آتش نشانی اعزام شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ابتلای رانندگان سازمان آتش نشانی به ویروس کرونا، به وسیله ۱۰ دستگاه تریلی ۲۰ دستگاه خودروی ایسوزو که قرارداد نصب کاربری و تجهیز آنها بسته شده بود، به کارخانه مورد نظر منتقل و از چند روز آینده کار ساخت آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: اعزام شاسی‌های این سازمان برای نصب کاربری خودروهای آتش نشانی در ادامه انعقاد قراردادهای سال گذشته صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: قراردادهای تکمیل تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال  با شرکت ها و پیمانکاران منعقد شده و در آینده نزدیک تجهیزات مورد نظر در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از جمله این قراردادها کاربری‌سازی ۲۰ دستگاه ایسوزو، خرید ۵۰۰ جفت چکمه HARVIK به ارزش بیش از سه میلیارد ریال، خرید ۷۰۰ عدد هود فایر به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، خرید پنج دستگاه کامبی‌تولز به ارزش هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خرید ۷۰۰ جفت دستکش ESKA اتریشی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و خرید نیم ست هیدرولیک به ارزش ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

آتشپاد گلابی گفت: تمام تلاش‌های انجام شده در راستای سهولت در انجام عملیات ها و بالا بردن ایمنی آتش نشانان و در نتیجه امداد رسانی بهتر کامل تر و سریع تر به شهروندان است.

کد خبر 417873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.