مدت اعتبار استعلام‌های رسمی بانک، دفترخانه و حفاری تمدید شد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: مدت اعتبار سه ماهه استعلام‌های رسمی بانک، دفترخانه و حفاری تا پایان تیرماه تمدید شده است.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت کاهش مراجعات و تامین رفاه حال ارباب‌رجوع، بر اساس بند ۱۰ صورتجلسه شورای معاونان شهردار اصفهان مورخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹، پاسخ استعلام‌های بانک و دفترخانه و حفاری که در نیمه دوم سال ۹۸ (ابتدای مهرماه تا پایان اسفندماه) فرایند قانونی را طی کرده و منجر به صدور شده است، تا پایان تیرماه ۹۹ اعتبار دارد و ضرورتی برای تمدید آن نیست.

وی افزود: به منظور کاهش مراجعات به مناطق شهرداری اصفهان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برای صدور پروانه‌های ساختمانی، محاسبات لازم در سال ۹۸ انجام و پروانه تا پایان تیرماه سال ۹۹ صادر می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: پایان سال ۹۸ شهرداری اصفهان در جهت کاهش مراجعات و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، لایحه دو فوریتی را به شورای اسلامی شهر ارائه کرد که در آن تاکید شده بود همه عوارض‌ و مفاصا حساب برای صدور پاسخ تمامی استعلام‌های شهرداری (بانک، دفترخانه، حفاری، نوسازی، پسماند، کسب و پیشه و عوارض خودرو) تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ بر اساس تعرفه‌های سال ۹۸ محاسبه و از ثبت درخواست‌های غیرضروری خودداری شود. علی ایحال ضمن برقراری این موضوع، تمامی استعلامات سه گانه فوق که در نیمه دوم ۹۸ به شرح بخش نامه صادر شده در مناطق ۱۵ گانه و مدیریت ناژوان تا پایان تیرماه تمدید و مکاتبات لازم نیز با مراجع مقصد استعلامات صورت پذیرفته است.

کد خبر 417872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.