اعلام جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کاشان و آران‌وبیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از آغاز بیماری کرونا تا کنون در دو شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل تعداد ۲۰۱۹ بیمار ترخیص شده‌اند و در حال حاضر ۲۱۳ بیمار در بیمارستان‌های دو شهرستان بستری هستند.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع این بیماری کرونا تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۵۳ نفر از بیماران حاد تنفسی در قالب بستری، بستری موقت، سرپایی و درمانگاه‌های شبانه روزی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۳ بیمار در بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به منفی بودن تست کرونا ۵۵۹ نفر از موارد مشکوک، اظهار کرد: از نتایج به دست آمده از آزمایشات، ۹۸۶ مورد مثبت اعلام شده است.

وی با تاکید بر مسئله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزرگ‌ترین معروف در حال حاضر سلامت عمومی و بزرگ‌ترین منکر تهدید سلامت عمومی است.

مروجی اضافه کرد: اساتید، علما، روحانیون و ...  با عزم ملی به موضوع کرونا ورود کرده و با یاری و همدلی زنجیره شیوع این بیماری را قطع کنند.

وی با تاکید به خستگی مفرط کادر درمان در ۵۰ روزی که گذشت، تصریح کرد: تذکر لسانی و ترغیب عموم مردم به رعایت بهداشت عمومی از بزرگان خانواده و منطقه مورد انتظار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تقدیر از مردم، بسیج و همکاران حوزه بهداشت، اضافه کرد: رتبه اول کشوری در ثبت نام مردم، در سامانه سلامت متعلق به کاشان می‌باشد.

کد خبر 417862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.