آیا هری کین همبازی رونالدو خواهد شد؟

با اعلام نارضایتی هری کین از پروژه تاتنهام، پیوستن این ستاره انگلیسی به یوونتوس دور از انتظار نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از یک گزارش اختصاصی از کالچو مرکاتو، هری کین ممکن است که به یوونتوس بپیوندد. او که از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست، اخیرا صحبت هایی راجع به نارضایتی اش نسبت به پروژه تاتنهام انجام داده و بعید نیست که در آینده شاهد ترک تاتنهام توسط وی باشیم.

باشگاه یوونتوس نیز ماه هاست اعلام کرده که به دنبال جذب یک بازیکن در پست مهاجم میانی است و برای همین نام کین نیز به گوش می رسد. یوونتوس تاکید کرده که حاضر است مبلغ زیادی برای جذب مهاجم میانی مد نظر خودش بپردازد و همین موضوع مهاجم موفق و گلزن تاتنهام را در لیست احتمالی خرید یووه قرار می دهد.

کین در مجموع دستمزدی بالغ بر ۱۲ میلیون یورو (به اضافه پادش ها) در طول فصل از تاتنهام دریافت می کند. البته بحث دستمزد او تنها چالش پیش روی بانوی پیر نیست و قطعا تاتنهام برای فروش مهاجم انگلیسی خود مبلغی در حدود ۱۲۰ میلیون یورو از یوونتوس می خواهد.

به هر حال، علی رغم علاقه محتمل یوونتوس به هری کین بعید است که او پس از روزهای کرونا به یووه بپیوندد و البته در حال حاضر نیز هیچ مذاکره ای بین این دو طرف انجام نمی شود. شرایط مالی شاید مهم ترین دلیلی باشد که یوونتوس فعلا تمایلی به جذب این بازیکن نشان نمی دهد. باشگاه های اروپایی در وضعیتی بحرانی قرار دارند و به دنبال شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، حتی فیفا در زمینه فیرپلی مالی نیز تجدید نظر کرده‌ است.

کد خبر 417850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.