شیوع کرونا، ارزش خدمات شهرداری‌ها را بیشتر نمایان کرد

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: شیوع کرونا و اجرای طرح‌های مقابله با آن ارزش خدمات شهرداری‌ها را بیشتر نمایان کرد.

به گزارش ایمنا، سعید اسمعیل‌پور اظهار کرد: کووید ۱۹ نشان داد که عملکرد آتش‌نشانی و ارگان‌های امدادی تا چه اندازه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه منظور از برگزاری این قبیل جلسات هماهنگی بیشتر و تبادل تجارب در زمینهٔ اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا است، تأکید کرد: آمادگی هرچه بیشتر آتش‌نشانی برای مقابله با بحران‌های بیولوژیک مهم است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه ارتقای سطح عملکرد شهرداری‌ها و سازمان‌های آتش‌نشانی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا حیاتی است، تاکید کرد: استفاده از تجربه شهرداری‌ها و سازمان آتش‌نشانی در نحوه استفاده از نیروها و خودروها و همچنین نحوه ضدعفونی کردن معابر شهری اهمیت دارد.

اسمعیل‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد آتش‌نشانی سمنان در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی با خودرو و مأموران خود در چندین مرحله معابر شهری و دیگر نقاط شهرستان را ضدعفونی کرده و همراه با اکیپ‌های مردمی، بسیج و سپاه همچنان این کار را تداوم خواهد داد تا شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

منبع: مهر

کد خبر 417840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.