هلاکت قاتل راننده کامیون حامل کالاهای اساسی توسط سربازان گمنام امام زمان

حسن نیامعاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان(عج) قاتل مرحوم مهابادی راننده کامیون حامل کالاهای اساسی شناسایی شده و به هلاکت رسید و سه نفر از همدستان وی نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا اظهار کرد: ‌ روز ۱۸ فروردین ماه قاتل محمد تقی مهابادی راننده کامیون حامل کالای اساسی که روز ۱۲ فروردین توسط اشرار در جاده ایرانشهر- بزمان مورد سوء قصد قرار گرفته بود، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید و سه تن از همدستان وی دستگیر شدند.

وی افزود: محمد تقی مهابادی جوان ۳۲ ساله اهل شهرستان کرج که با هدف حمل تجهیزات پزشکی و درمانی به سمت چابهار حرکت کرده بود، در مسیر بازگشت ‌کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان را با خود حمل می‌کرد که در شامگاه ۱۲ فروردین ماه توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و به ضرب گلوله جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: در این رابطه وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم مهابادی اعلام کرد که مرحوم مهابادی و تمامی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزء خانواده بزرگ راه و شهرسازی و مورد حمایت این وزارتخانه قرار دارند و در همین راستا وزیر راه و شهرسازی از ساعات اولیه وقوع حادثه از رئیس شورای تامین استان استان سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی و مجازات هرچه سریع تر عوامل این جنایت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت کشور مرهون مجاهدت، پاسداری و دقت نظر این سربازان گمنام است،‌ عوامل سوء قصد به جان مرحوم محمد تقی مهابادی مورد شناسایی و پیگرد قرار گرفتند که نهایتا منجر به هلاکت قاتل  و دستگیری سه تن از همدستان وی شد.

کد خبر 417837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.