دستگیری قاچاقچی برنج در خوزستان/جریمه قاچاقچی ماینر در خوزستان

حکم ۴.۵ میلیاردی برای قاچاقچی پوشاک در کردستان، قاچاقچی برنج در خوزستان یک میلیارد جریمه شد، جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاقچی ماینر در آذربایجان شرقی، تعطیلی یک موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز، جریمه ۶۱۲ میلیونی برای قاچاق فندک در کهکیلویه و بویراحمد از کشفیات سازمان تعزیرات حکومتی در دو روز گذشته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سید نجیم حسینی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سقز با تحت نظر قرار دادن محور «دیواندره – سقز» موفق شدند پس از متوقف کردن یک دستگاه خودرو، تعداد ۱۴۴ کیسه پوشاک تاناکورا معادل ۵۰۰ کیلوگرم را  از زیر بار علوفه کشف کنند.

وی افزود: با تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز، رئیس شعبه پس از بررسی لازم، تخلف را محرز اعلام و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون جزای نقدی و ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال معادل ارزش خودرو (جمعا ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال) صادر کرد که این حکم در شعبه تجدید نظر قطعی شده است.

قاچاقچی برنج در خوزستان یک میلیارد جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی برنج خبر داد.

نعمت الله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: گزارشی از سوی نیروی انتظامی بهبهان در مورد کشف مقدار ۱۶ هزار کیلو برنج خارجی به تعزیرات حکومتی بهبهان رسیده است.

وی افزود: رئیس شعبه رسیدگی کننده پس از استعلامات لازم، تخلف را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریالی جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاقچی ماینر در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از محکومیت ۲.۶ میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر خبر داد.  

سید احد یوزباشی اظهار کرد: پلیس آگاهی شبستر در بازرسی از یک انبار تعداد ۷۴ دستگاه ماینر خارجی در مارک های گوناگون کشف و پرونده را به شعبه قاچاق کالا و ارز شهرستان شبستر ارسال کرد.

وی افزود: پس از استعلام گمرک و اخذ نظریه کارشناسان، قیمت کلی کالاهای کشف شده جمعاً نزدیک به ۲.۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به اعطای مهلت کافی به متهم برای ارائه مدارک محکمه پسند این موضوع عملی نشد و طبق قانون تعزیرات حکومتی حکم به ضبط کالا و پرداخت ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال جریمه صادر شد.

تعطیلی یک موسسه درمانی غیرمجاز در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعطیلی یک موسسه درمانی غیر مجاز خبر داد.  

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: با گزارش بازرس ویژه دانشگاه علوم پزشکی در مورد فعالیت غیرمجاز یک موسسه درمانی در شیراز، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و شعبه دهم تعزیرات حکومتی مسئول پیگیری موضوع شد.

وی افزود: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که در این موسسه، توسط افراد فاقد صلاحیت به وسیله دستگاه لیزر اقدامات درمانی انجام می شود که با توجه به خطرات این کار، بلافاصله مسئول کلینیک به تعزیرات احضار و تفهیم اتهام شد.

مبشری با هشدار در خصوص چنین اقداماتی، تصریح کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دستگاه های لیزر و تعطیلی موسسه مذکور صادر کرد که حکم صادره توسط اجرای احکام تعزیرات استان اجرا شد.

جریمه ۶۱۲ میلیونی برای قاچاق فندک در کهکیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهکیلویه و بویراحمد از محکومیت ۶۱۲ میلیون ریالی پرونده قاچاق فندک در شهرستان گچساران خبر داد.  

براتعلی صالحی گفت: مامورین انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی هنگام کنترل محور خارجی استان کهکیلویه و بویراحمد به بوشهر یک دستگاه خودروی سواری سمند به ظن قاچاق را متوقف و پس از بررسی ها مقدار ۴ هزار و ۱۶۲ عدد فندک شارژی را کشف و موضوع برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

وی افزود: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران با احراز تخلف، متهم را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۶۱۲ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

کد خبر 417831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.