اختصاص ۳ میلیارد تومان به بهسازی مسکن مهر هشترود

شهردار هشترود با بیان اینکه وضعیت سایت مسکن مهر این شهر مناسب نیست گفت: تاکنون برای بهسازی این سایت سه میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی پورصادق در جلسه مشترک با سازمان شهرداری ها و دهیاری های آذربایجان شرقی اظهار کرد: عوامل عمران شهرداری در جهت بهسازی محوطه سایت مسکن مهر هشترود اقدامات خوبی را انجام داده اند که با بهبود شرایط جوی این اقدامات ادامه می یابد.

وی گفت: از اداره راه و شهرسازی درخواست می‌کنیم به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل و مشکل تردد ساکنان را رفع کند.

محمدرضا قهرمانپور، رییس شورای اسلامی شهر هشترود نیز گفت: با اینکه شهرداری سایت مسکن مهر را تحویل نگرفته است، اما با توجه به درخواست ساکنان این شهرک اقدام به بهسازی محوطه‌سازی این شهرک کرده است، ولی این کار به معنی اتمام تعهدهای متولی بهسازی این سایت نیست.

وی خاطرنشان کرد: هشترود از جمله آخرین شهرهایی است که در نوبت ساماندهی قرار گرفته، اما متولی اجرای طرح که اداره راه و شهرسازی است آنچنان که باید به تعهدات خود عمل نکرده است.

رییس شورای اسلامی هشترود افزود: با بهسازی سایت مسکن مهر هشترود، ارزش منطقه‌ای این شهرک افزایش می‌یابد، لذا باید وضعیت فعلی مسکن مهر این شهر ساماندهی شود و اداره راه و شهرسازی باید به تعهدات خود عمل کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.