اگر دولت از شهرداری حمایت نکند مجبور به عدم ارائه خدمات می‌شویم

عضو شورای شهر تهران از دولت درخواست کرد در تخصیص اعتبارات به صورت فرابخشی رفتار کرده و از شهرداری تهران حمایت ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسن رسولی امروز (سه‌شنبه) در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران در کشور دچار بحران شده و نقطه ضعف‌های جدی در این خصوص وجود دارد، اظهار کرد: در روزهای گذشته دو نفر از مقامات ارشد در کشور صحبت‌های ضدونقیض داشتند و صدای واحد از مدیریت بحران در شرایط کنونی به گوش نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه با این شرایط مردم احساس بی‌پناهی کرده و فکر می‌کنند هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌شود، افزود: در اظهار نظرها یک‌بار گفته می‌شود از شنبه تمام شرایط عادی است و بار دیگر می‌گویند باید خیابان‌ها از جمعیت خالی شود.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری در حال حاضر با کاهش شدید منابع درآمدی مواجه شده و اگر حمایت‌های مالی از سوی دولت نباشد در روزهای آینده مجبور به عدم ارائه خدمات می‌شویم. 

وی از فرمانده ستاد کرونا و وزیر بهداشت درخواست کرد در تخصیص اعتبارات به صورت فرابخشی رفتار کرده و از شهرداری تهران حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 417824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.