انجام عمل‌های جراحی غیراورژانسی در کاشان ممنوع است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: انجام عمل‌های جراحی غیراورژانسی تا پایان فروردین ماه در مراکز درمانی منطقه کاشان ممنوع است.

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه انجام عمل‌های جراحی غیراورژانسی تا پایان فروردین ماه در مراکز درمانی منطقه کاشان ممنوع است، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ابتلای بیماران و کادر درمان به بیماری کووید ۱۹ این تصمیم گرفته شده است.

وی با اشاره به شروع موج دوم شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: هنوز به صورت روزانه بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: مطب‌های خصوصی تحت نظارت سازمان نظام پزشکی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمع فعالیت داشته باشند.

وی با توضیح اینکه تصمیمات در صورت بروز شرایط جدید اعلام خواهد شد، اضافه کرد: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاه با رعایت موازین بهداشتی و به صورت محدود فعال خواهند شد.

حاجی جعفری درمورد بستری بیماران اورژانسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از هفته آخر فروردین ماه، افزود: با توجه به شرایط بیمارستان در مورد تعداد بیماران بستری و پذیرش بیماران جدید مبتلا به کرونا در این رابطه بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 417821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.