نژادبهرام: چرا درخواست‌های شورای شهر پذیرفته نمی‌شود؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهزان گفت: شورای شهر درخواست تعطیلی مترو را می‌دهد اما ادارات با بخشی از نیروهای خود همچنان فعال هستند که نشان از ناهماهنگی در شهر برای مقابله با کرونا دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نیروهای شهرداری در کنار کادر درمانی برای حفظ سلامت مردم اقدامات گسترده‌ای انجام داده و در واقع قهرمانان شهری پیشگیری از کرونا محسوب می‌شوند.

وی با انتقاد از رویه ستاد مقابله با کرونا، افزود: چرا قرنطینه خودخواسته در پایتخت رعایت نمی‌شود و طرح پیشنهادی ما برای تعطیلی مترو پذیرفته نشد؟ ما این مسأله را صراحتا از ستاد کرونا درخواست کردیم و انتظار داریم که دلیل این مسأله را تشریح کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهزان تصریح کرد: شورای شهر درخواست تعطیلی مترو را می‌دهد اما ادارات با بخشی از نیروهای خود همچنان فعال هستند که نشان از ناهماهنگی در شهر برای مقابله با کرونا دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به سوالات مردم در خصوص ناهماهنگی‌های مقابله با کرونا در سطح شهر تهران پاسخگو باشد، اضافه کرد: وقتی وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد کرونا انتخاب می‌شود یعنی اولویت با جان و سلامت مردم است و باید با همین استراتژی پیش رفت اما اگر مبنا و اولویت با اقتصاد است باید وزیر اقتصاد رئیس ستاد کرونا می‌شد و اگر مسائل امنیتی اولویت بود، باید وزیر کشور این مسئولیت را برعهده می‌گرفت.

کد خبر 417816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.