۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
پلمب ۶ واحد صنفی در هیدج

سرپرست شهرداری هیدج گفت: شش واحد صنفی غیرضروری در شهر هیدج به علت توجه نکردن به مصوبه ستاد امنیتی و اهمیت ندادن به سلامت جامعه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پلمب شد.

به گزارش ایمنا، ناصر مرسلی اظهار کرد: تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعلام ستاد ملی مقابله باشیوع بیماری کرونا ویروس، واحدهای صنفی غیرضروری شهر که اقدام به دایر کردن واحد صنفی خود کنند و قصد تعطیلی آن را نداشته باشند، بلافاصله از سوی ستاد امنیتی و مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به قانون‌شکنی عده‌ای از افراد، تصریح کرد: در همین رابطه یک واحد قهوه‌خانه نیز به دلیل فک غیرقانونی پلمب با اجرای جوشکاری درب واحد مجدد پلمب شد.

سرپرست شهرداری هیدج با بیان این‌که از عموم شهروندان درخواست می‌شود همکاری لازم را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند، گفت: تنها راهکار غلبه بر ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال با ماندن در خانه است.

مرسلی با اشاره به همکاری مطلوب صنوف در مبارزه با کرونا در شهر هیدج، خاطرنشان کرد: برای شکست کرونا همه باید همکاری لازم را داشته باشند، زیرا هیچ‌کس از شر کرونا در امان نیست.

منبع: ایسنا

کد خبر 417815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.