توزیع یک‌هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان رفسنجانی

شهردار رفسنجان از توزیع یک‌هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی کرونایی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی‌زاده اظهار کرد: کمک به افراد کم‌درآمد و نیازمند در این بحران از وظایف شورا و شهرداری است و همچنین پیشگیری از کرونا، مهم‌ترین دغدغه‌ مدیریت شهری است.

وی با اشاره به توزیع یک‌هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی کرونایی، افزود: این بسته‌های حمایتی همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) در شهر توزیع خواهد شد. 

شهردار رفسنجان افزود: هم‌اکنون کارگروه‌های با مشارکت خیران شهر جهت شناسایی افراد نیازمند تشکیل شده که پس از اجرای فرایند مذکور به زودی خانواده‌های نیازمند به شهرداری معرفی می شوند.

عظیمی‌زاده با بیان اینکه هر یک از این بسته‌های حمایتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری و لوازم بهداشتی است، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران باکمک‌های نقدی خود و با اجرای برنامه‌ای به نام مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها برای حمایت از خانواده‌های نیازمند برپا کرده‌اند که شهرداری نیز خود را موظف به انجام این‌ کار دانسته است.

وی از راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس‌شناسی در این شهر خبر داد و اضافه کرد: تجهیزات این آزمایشگاه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال است که با هماهنگی‌های به عمل آمده و با مصوبات شورای اسلامی شهر توسط شهرداری خریداری و در بیمارستان علی بن ابی‌طالب(ع) آغاز به کار کرده است و تمامی آزمایشات مربوط به کرونا در شهرستان انجام می‌شود و بدین ترتیب نیازی به انجام آن به خارج از شهرستان نیز نیست. 

منبع: ایسنا

کد خبر 417802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.