زمان طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان تغییر کرد

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونای استان با توجه به تردد کارمندان، طرح زوج وفرد تا اطلاع ثانوی صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصرها ۱۵ الی ۲۴ اجرا می‌شود.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مبلغ جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از ۲۰۰ هزار ریال به یک میلیون ریال افزایش می‌یابد.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که بر اساس طرح زوج و فرد روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند، گفت: خودروهای کادر پزشکی بیمارستان‌ها مشمول اجرای طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح زوج و فرد، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه رانندگان تخطی کننده از رعایت آن است، گفت: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود.

کریمی ادامه داد: در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه (پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری) تردد بین شهری خودروها ممنوع شده است.

کد خبر 417793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اورانوس IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    همه‌چیز مخصوص کارمندان دولته؟ کارکنان دولت گرینویچ هستند؟؟ ساعت کاری همه باید با کارکنان دولت هماهنگ بشه؟ مگه همه بین ۱۳ تا ۱۵ کارشون تمام میشه؟؟؟