ضرورت توجه به مسائل خانواده در بحران کرونا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: کنار هم بودن اعضای خانواده فرصت خوبی است که البته در مواردی هم ممکن است به تهدید تبدیل شود، چنانچه در تمام دنیا پس از اعمال قرنطینه در زمان شیوع کرونا درگیری‌های خانوادگی افزایش یافته و ما نیز باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سومین جلسه کمیته انجمن جامعه شناسی ایران در موضوع استمرار طرح ملی گفتگوی خانواده با توجه به بحران کرونا با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به صورت ویدئو کنفرانس میان ۱۴ نفر از اعضای کمیته دفاتر انجمن در شهرهای مختلف برقرار شد.

مدیران و تسهیلگران طرح درباره رفتار و واکنش مردم در برابر قرنطینه و وضع معیشتی، بهداشتی و روانی خانواده‌ها در بحران کرونا مطالبی بیان داشته و از ضرورت تلاش برای بهبود و تقویت مهارت های فردی و ارتباطی اعضای خانواده ایرانی در این شرایط گفتند.

معصومه ابتکار نیز با تاکید بر ضرورت فعال بودن این طرح در شرایط کنونی گفت: کنار هم بودن اعضای خانواده فرصت خوبی است که البته در مواردی هم ممکن است به تهدید تبدیل شود، چنانچه در تمام دنیا پس از اعمال قرنطینه درگیری‌های خانوادگی افزایش یافته و ما نیز باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خواستار جدیت در تداوم طرح گفتگوی ملی خانواده و به ثمر رسیدن اقدامات فازهای اول و دوم این طرح طی یک سال گذشته شد.  

کد خبر 417788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.