توزیع بسته‌های بهداشتی بین اقشار کم‌درآمد الوند

شهردار الوند گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم توجه به نیازهای اقشار آسیب‌پذیر با تهیه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده، این اقلام در اختیار خانواده‌ها کم درآمد قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، روح‌الله احمدزاده با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری الوند در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری الوند از همان روزهای ابتدایی اعلام رسمی شیوع این ویروس در کشور، تمام توان و امکانات خود را همگام با کادر بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و همراه با مردم در جهت مقابله با این بیماری بسیج کرد.

وی افزود: در این راستا عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری به صورت مستمر و منظم و روزانه در حال اجرا است و با اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص رعایت نکات بهداشت فردی و ایمنی در جامعه، با جدیت ادامه دارد.

شهردار الوند تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم توجه به نیازهای اقشار آسیب‌پذیر با تهیه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده، این اقلام در اختیار خانواده‌ها کم درآمد قرار می‌گیرد.

احمدزاده افزود: امیدواریم با ادامه همراهی مردم و تلاش شبانه روزی خادمین آنها در عرصه‌های مختلف، در آینده نزدیک شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

منبع: مهر

کد خبر 417785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.