مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع کرونا برای فعالیت تاکسی‌ها در شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ستاد مقابله با شیوع کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ مصوبات جدیدی را در ارتباط با فعالیت تاکسی ها در شهر اعلام کرد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ تمامی رانندگان ناوگان تاکسی شامل تاکسی‌های پلاک ت "زرد"، تاکسی‌های بی‌سیم و تاکسی‌های اینترنتی ملزم به اجرای برخی نکات شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه تعداد مسافر در تمامی سفرهای درون و برون شهری بیش از سه نفر ممنوع است، افزود: از زمان شروع سرویس رسانی از مبدا تا مقصد شیشه تاکسی‌ها در حد تهویه هوای مطبوع داخل خودرو باز و از بستن شیشه‌ها باید خودداری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع کرونای استان در خصوص فعالیت تاکسی‌ها این است که ترجیحاً راننده و مسافر از ماسک استفاده کنند و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مؤثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این دستورالعمل و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان از اجرای آن، پیاده سازی و فرهنگ سازی آن در راستای حفظ سلامت مردم تداوم یابد.

منوچهری از توزیع رایگان مایع ضدعفونی کردن تاکسی های شهر اصفهان با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بین رانندگان خبر داد و گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

کد خبر 417784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.