پاسخگویی مشاوره‌ای به ۴۲۶ تماس از ابتدای سال ۹۹

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی مشاوره‌ای این مرکز به ۴۲۶ تماس از ابتدای سال خبر داد.

نساء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ۴۲۶ تماس در سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از سوی شهروندان برقرار شده و بیشترین تماس‌ها در خصوص مشکلات مناطق سه، پنج و هفت بوده است. از مجموع کل تماس ، ۲۰۷ تماس در خصوص مسائل شهری و اجراییات بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه یادآور شد: در سال قبل ۱۵ هزار ۵۷۷ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شد که از مجموع این تعداد تماس ها منطقه سه  ۱۸۶۵، منطقه پنج ۲۵۷۷، منطقه هفت ۲۱۴۱ مورد بوده که ۶۶۴۰ تماس در زمینه خدمات شهری و ۵۲۶۲ در حوزه خدمت فنی بود.

هاشمی گفت: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند برای طرح مشکلات حوزه شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند که در ساعات اداری اپراتورها مسئولیت پاسخگویی به تماس‌ها را برعهده دارند و بعد از این ساعت همه تماس‌ها ضبط شده و در روز بعد کامل بررسی می‌شود.

هاشمی در خصوص نحوه پیگیری گزارشات مردمی، گفت: بلافاصله بعد از تماس شهروندان کُد پیگیری برای آنها ارسال می‌شود که می‌توانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد نسبت به وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان این که مجموعه بازخوردسنجی سامانه ۱۳۷، وظیفه پیگیری شکایت مطرح شده و اعلام نتیجه به شهروندان را بر عهده دارد، افزود: در صورت وجود مغایرت در نتیجه اعلامی از سوی منطقه و شهروندان، کمیته بازرسی متشکل از نماینده اداره بازرسی، نماینده خدمات شهری و نماینده سامانه ۱۳۷ جهت بازدید میدانی و نهایی سازی نتیجه به محل اعزام خواهد شد.

وی از سامانه ۱۳۷ به عنوان یک سامانه مردمی که پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان است، یاد کرد و افزود: با استفاده از سامانه ۱۳۷ از مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری تا حدود زیادی جلوگیری شده است.

کد خبر 417779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.