آجر سابی و گندزدایی پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملیات گندزدایی سالن‌ها و دیواره‌ها در پایانه‌های زاینده رود و صفه به اتمام رسیده و در پایانه‌های جی و کاوه در حال اجرا است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در کشوره تأثیر بسیار زیادی بر روال کار فعالان حمل و نقل عمومی به خصوص شرکت‌های مسافربری برون شهری داشت و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به عنوان یکی از خطوط عملیاتی مقابله با شیوع این ویروس مدنظر مسئولان قرار گرفت.

وی افزود: در همان ابتدا ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در سازمان تشکیل و با برنامه‌ریزی‌های مدون توانست تصمیمات بسیار خوبی در راستای کنترل و مهار آن در مجموعه تحت پوشش خود  اتخاذ کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: خرید ۱۲ دستگاه جهت ضدعفونی و گندزدایی، خرید ۱۱۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و مکان‌های مختلف در پایانه‌ها، خرید و توزیع بیش از ۱۷۰۰ عدد ماسک و بیش از ۵۰۰ بسته انواع دستکش برای تمامی پرسنل شاغل در پایانه‌ها (اداری، انتظامات، تاسیات، فضای سبز و خدمات) وعملیات ضد عفونی تمام قسمت‌های پایانه‌ها توسط پرسنل خدمات در دو نوبت صبح و عصر در محل‌هایی از جمله سالن‌ها، سکوها، محوطه، سرویس‌های بهداشتی به صورت مداوم و همه روزه و نصب انواع بنرها و پوسترهای بهداشتی در تمامی پایانه‌های مسافربری از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا بوده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری اداره بهداشت شهرستان و استان جهت استقرار تیم‌های تخصصی برای انجام طرح غربالگری مسافران و همچنین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و سپاه سپاسداران انقلاب اسلامی به خاطر ضدعفونی کردن مکان‌های مختلف پایانه‌ها، تصریح کرد: این اقدامات در تمام ساعات شبانه روز در حال انجام است.

محبوبی ادامه داد: با توجه به کاهش مسافران و رفت وآمد به پایانه‌ها که خود یک تهدید درآمد صنفی است، توانستیم آن را به فرصت تبدیل کرده و در سطح پایانه‌ها تعمیرات و بازسازی انجام دهیم و در این خصوص نیروهای خدماتی سازمان، عملیات آجرسابی و گندزدایی سالن‌ها و دیواره‌های پایانه‌های مسافربری را انجام دهند؛ البته این اقدام در پایانه‌های زاینده رود و صفه به اتمام رسیده و در پایانه‌های جی و کاوه در حال اجرا است.

وی گفت: انتظار می‌رود شهروندان تا حد امکان در خانه‌های خود بمانند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهر و کشور باشیم.

کد خبر 417776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.