۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
فروغی مدیر شبکه سه کرونا گرفته است؟

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه مدیر جوان شبکه سه به بیماری کویید ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندین رسانه خبری را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه علی فروغی مدیر جوان شبکه  سه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

وقتی که اصغر پورمحمدی از ریاست شبکه سه کنار گذاشته شد جوانی متولد ۶۷ به اسم علی فروغی جایگزین این مدیر متبحر شد و باعث شد بسیاری از اهالی رسانه از این انتخاب  متعجب و متحیر شوند که او با چه رزمه ای مدیریت یکی از مهم‌ترین شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفته است.

داستان معروف شدن علی فروغی بخاطر کشمکش با عادل فردوسی پور شروع شد. اواخر سال گذشته بود که او اجازه پخش نود را نداد و اینگونه نامش بر سر زبان‌ها افتاد و اکنون بیش از یک سال از این ماجرا می‌گذرد.

روز گذشته _ ۱۸ فروردین ماه _ چندین رسانه خبر داده اند که این مدیر جوان به کرونا مبتلا شده است و بیش از یک هفته است که به دلیل ابتلا به این بیماری در قرنطینه است. حتی گفته شده یکی از مدیران پخش شبکه هم به این ویروس مبتلا شده است. این در حالی است که مشاور علی فروغی درباره خبر ابتلای او به کرونا، مطلبی را منتشر کرده است تا به نوعی این خبر را تکذیب کرده باشد. کوروش کمره‌ای در توییتی نوشت:

"رسانه‌ای با تأخیر خبر ابتلای مدیر شبکه ۳ به کرونا را منتشر کرده است. ایشان در ایام تعطیلات نوروز برای مراعات حال همکاران و انجام کارهای ضروری در ساعات غیراداری در شبکه حاضر شدند و با بهبود شرایط از اول هفته طبق روال عادی در شبکه حضور دارند.
با آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیزمان"

حالا باید منتظر ماند و دید مسئولان شبکه سه یا مدیران صدا و سیما با اعلام جزئیاتی موثق تر به این خبر واکنشی نشان می‌دهند یا خیر؟

کد خبر 417771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    خبرنگار باید بی طرف باشد. شاید این بی طرفی هیچ گاه صد در صد محقق نشود ولی باید تا آنجا که ممکن است رعایت گردد. در این خبر این اصل اساسی رعایت نشده و انتشار این نوع خبرها، خبرگزاری ایمنا را به سوی غیرحرفه ای شدن سوق می دهد.