۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
ارتقای درجه ۱۸ شهرداری کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۱۸ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی اظهار کرد: درجه شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان به هشت، شهرداری اشتهارد در استان البرز، شهرداری پارسیان در استان هرمزگان و شهرداری گالیکش در استان گلستان به هفت ارتقا یافت.

وی اضافه کرد: درجه شهرداری‌های فیرورق در استان آذربایجان غربی، آب‌بر در استان زنجان، راسک در استان سیستان و بلوچستان و میانرود در استان خوزستان به پنج ارتقا پیدا کرد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: درجه شهرداری‌های تیکمه داش در استان آذربایجان شرقی، مال خلیفه در استان چهارمحال و بختیاری، سین در استان اصفهان و گلوگاه بند پی در استان مازندران به چهار ارتقا یافت.

رجب‌صلاحی اضافه کرد: درجه شهرداری‌های فرخی در استان اصفهان، حمزه، چغامیش و گل‌گیر در استان خوزستان به سه و شهرداری ارسک در استان خراسان جنوبی به دو ارتقا پیدا کرد.

وی یادآور شد: ارتقا درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را پس از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

کد خبر 417770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.