تنگنای تاریخی امیر/ فرصت نامحدود برای اتمام لیگ ها

یکی از روزنامه‌های ورزشی مطرح کشور حمایت باشگاه سپاهان از امیر قلعه نویی را به دور از واقعیت می‌داند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۱۹ فروردین - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛ لازم به ذکر است این روزنامه‌ها چاپی نبوده و به صورت آنلاین به دست ورزش دوستان می‌رسد.

"خبرورزشی" با عنوان "ما پرسپولیسی‌ها برای تک تک امتیازها عرق ریختیم" به اظهارات علی علیپور در واکنش به لغو احتمالی لیگ پرداخت، اتفاقی که اگر رخ دهد و قهرمانی مشخص نشود از سمت باشگاه پرسپولیس بی‌جواب نخواهد بود.


"گل" با عنوان "تنگنای تاریخی امیر" به وضعیت دشوار و پیچیده ژنرال در سپاهان پرداخت، این روزنامه مدعی شده است حمایت سپاهان از امیر قلعه نویی به دور از واقعیت است، ادعایی که باید منتظر پاسخ آن از سمت باشگاه سپاهان نیز بود.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پیشنهادهایی رسید اما در ایران فقط استقلال" به آخرین اظهارات آندره آ استراماچونی پرداخت، سرمربی ایتالیایی که اگرچه مدت زمان کمی در ایران و استقلال بود، اما هنوز در اظهارات خود بوی بازگشت به استقلال در آینده را می‌دهد.


"هدف" با عنوان "غرور اسم دیار ما" اسطوره‌های سرخ‌ها و آبی‌ها را به دور از جنگ رسانه‌ای پرسپولیس و استقلال دانست، جنگی که در آن قرار نیست تیمی پیروز شود و فقط احترام نام این دو باشگاه را زیر سوال خواهد برد.


"ایران ورزشی" با عنوان"فرصت نامحدود برای اتمام لیگ‌ها" از تصمیم فیفا برای پایان دادن به لیگ‌ها رونمایی کرد، تصمیمی که مطمئناً نتیجه آن ادامه لیگ‌های برتر است، موضوعی که ابهام‌ها برای انتخاب قهرمان را نیز پایان خواهد داد.


"پیروزی" با عنوان"روزهای پر استرس یحیی" به وضعیت سخت سرمربی پرسپولیس پرداخت، کسی که استرس شرایط مالی و آماده نگه داشتن تیم را به صورت همزمان دارد و وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند.


"صدای سپاهان" با عنوان "مرسی از سپاهان پرافتخار و اصفهان شهر مردمان با تمدن" به خداحافظی عبدالله کرمی از مستطیل سبز پرداخت، دفاع با اخلاقی که سابقه بازی در سپاهان و فولاد را دارد و به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است.

کد خبر 417760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.