۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
الحاق ۳ روستا به شهر رزن

شهردار رزن با اشاره به مسئله گسترش این شهر از سمت‌های شمال، شرق و غرب گفت: سه روستای خمیگان، ورقستان و فارسجین به عنوان روستاهای الحاقی به شهر رزن مطرح شده است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الله علیخانی گسترش محدوده شهری رزن را یکی از مباحث مهم طرح شده در شورای اسلامی این شهر برشمرد و اظهار کرد: در بحث گسترش شهر هر اتفاقی که بیفتد، موارد قانونی و منطقه‌ای وجود دارد که با تبدیل روستا به شهر باید این ملاحظات رعایت شود.

وی با بیان اینکه در این اقدام باید قوانین رعایت شود، ادامه داد: در صورت تبدیل شدن روستا به شهر باید یکسری قوانین رعایت شود و همه اعم از ساکنان شهر و ساکن در مناطق اطراف باید راضی باشند.

شهردار رزن با اشاره به مسئله گسترش شهر رزن تصریح کرد: شهرداری امسال از سمت شمال شهر در پروژه پیشنهادی، اجرای بلوار از چهارراه مسکن مهر تا پلیس‌راه را در دست اجرا دارد.

علیخانی با اشاره به گسترش شهر از سمت شرق و غرب گفت: سه روستای خمیگان، ورقستان و فارسجین به عنوان روستاهای الحاقی به شهر رزن مطرح شده‌اند، اما متأسفانه دو رودخانه‌ای که در شرق و غرب وجود دارد، محدودیت ایجاد کرده که در برنامه شورای شهر است که بررسی‌های اولیه صورت گیرد تا در صورت امکان روستاها به شهر الحاق شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی مانند اینکه روستای ورقستان به عنوان شهرک صنعتی و روستای خمیگان به صورت روستای باغ مسکونی و روستای فارسجین هم به صورت مسکونی الحاق شود، مطرح شده است.

شهردار رزن با بیان اینکه آسفالت معابر شرایط مناسبی ندارد، گفت: توان مالی شهرداری در حدی نیست که در طول یک‌سال امکان مرمت آسفالت همه معابر وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 417757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.