بعید است بازگشایی مشاغل از ٢٣ فروردین‌ماه در اصفهان اجرایی شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است باز گشایی مشاغل از ٢٣ فروردین‌ماه در اصفهان اجرایی شود. نیاز است ستاد مقابله با شیوع کرونا استان اصفهان در این موضوع ورود کند.

حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون آغاز فعالیت کسب و کارها از ۲۳ فروردین ماه اظهار کرد: بهترین روش برای کنترل شیوع بیماری کرونا در جامعه قرنطینه است، اما چون اجرای قرنطینه در کشور بسیار دشوار می باشد ممکن است هر لحظه این محدودیت ها شکسته شده و مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ از همین رو پیشنهاد می شود جهت کنترل این بیماری، طرح فاصله گذاری اجتماعی به این صورت که تنها کارکنان مشاغل خدماتی تردد داشته باشند و مابقی واحدهای صنفی تعطیل باشند، اجرا شود.

وی افزود: در اجرای طرح قرنطینه اختیاری عده ای از کارمندان که حقوق خود را طبق روال عادی دریافت می کنند، معیشتشان در خطر نیست اما عده ای که شغل های روزمزد دارند معیشتشان به خطر می افتد، از همین رو نیاز است دولت جهت تامین نیازهای افرادی که معیشتشان به دلیل قرنطینه خانگی به خطر می افتد تدابیری اتخاذ کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصفهان در شرایطی نیست که بتواند از محدودیت های خود جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بکاهد، بلکه نیاز است حدود یک ماه دیگر در این استان ادامه پیدا کند.

عابدی خاطرنشان کرد: بعید است بازگشایی مشاغل از ٢٣ فروردین در اصفهان اجرایی شود. نیاز است ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا استان اصفهان در این موضوع ورود کند.

کد خبر 417753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.