بخاطر یک اتاق ۹ متری

چهارصد و بیست و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، " اتاق ۹ متری مانع صدور احکام جدید " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به توضیحات رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره تعطیلی جلسات این کمیته دارد.

رئیس این کمیته عنوان داشته است که از آنجایی که اتاق‌های فدراسیون فوتبال کوچک است و فاصله گذاری اجتماعی در آنها حفظ نمی‌شود اکثر کمیته‌ها فعلاً فعالیت‌های خود را متوقف کرده است. یکی از پرونده‌هایی در دست بررسی کمیته استیناف است در مورد دیدار جنجالی دیدار پرسپولیس و سپاهان دارد که باید قبل از شروع دوباره لیگ رأی نهایی صادر شود.

" اگر لیگ تعطیل شود قهرمان بی قهرمان " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های عجیب امیر عابدینی دارد. در حالی که هنوز تصمیمی برای تعیین قهرمان گرفته نشده، اما عابدینی در اظهار نظری عجیب مدعی شد پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند چرا که به تیم‌های بالای جدول باج نداده است! این در حالی است که پرسپولیس در نیم فصل اول به شهر خودرو تراکتورسازی و سپاهان باخته است.

"تسلیت ذوب آهن به علی منصور" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به درگذشت پدر علی منصوریان سرمربی سابق ذوب آهنی‌ها دارد. در همین رابطه اعضای باشگاه ذوب آهن با انتشار پیام در صفحات مجازی خود درگذشت پدر او را تسلیت گفتند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 417738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.