اتصال شبکه فیبرنوری میدان مرکزی میوه و تره بار به شبکه شهرداری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای عملیات فیبرگذاری، قراردادی با سازمان فاوا منعقد شده تا امسال میدان مرکزی میوه و تره بار دارای شبکه فیبرنوری شده و به شبکه شهرداری متصل شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال میدان مرکزی میوه و تره‌بار به سمت مکانیزه، الکترونیک و دیجیتال شدن از هر نظر حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نصب دوربین‌های پلاک خوان در مبادی ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار انجام شد تا پلاک خودروهایی که از استان‌های مختلف و شهرستان‌ها وارد این میدان می‌شود، توسط این دوربین‌ها محرز باشد، افزود: با اداره کل راه و شهرسازی مذاکراتی انجام دادیم تا بتوانیم اطلاعات دیتای بارنامه خودروهایی که پلاک آنها خوانش شده، بر روی بانک اطلاعاتی سیستم آمده و مشخص شود خودروها به چه ظرفیتی و با چه نوع کالایی وارد میدان مرکزی میوه و تره بار شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به جداسازی مسیر ورود و خروج میدان مرکزی میوه و تره‌بار، تصریح کرد: اوایل امسال مسیر ورودی درب غربی میدان مرکزی میوه و تره بار به مجموعه پل‌های شهید سلیمانی متصل می‌شود و عوارضی، ساختمان‌ها و نگهبانی جدید ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوبی که مطالعات آن در این دوره انجام و قرارداد آن اردیبهشت ماه سال جاری منعقد می‌شود، ایجاد زیرگذر برای ضلع شمالی میدان مرکزی میوه و تره‌بار است تا ارتباط شرق به شرق پل‌های شهید سلیمانی با اجرای این پل برقرار شود.

مجیری اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان پیمانکار اجرای این پروژه است و اعتبار مورد نیاز توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری تأمین شده تا همزمان با افتتاح مجموعه پل‌های شهید سلیمانی تا قبل از آبان ماه سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: پروژه مشارکتی ایجاد سردخانه میوه برای غرفه‌داران میدان مرکزی میوه و تره بار در دست مطالعه است تا در صورت توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های مشارکتی که سال گذشته قرارداد آن نهایی شده و عملیات اجرایی آن از فروردین ماه سال جاری آغاز خواهد شد، ایجاد کلینیک خدمات خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره بار است، افزود: اولین مرکز خدمات خودرویی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع فضا در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با مشارکت بخش خصوصی به روش قراردادی BOT (ساخت، بهره‌برداری و واگذاری) احداث می‌شود.

وی ادامه داد: در حال دریافت مجوزهای مورد نیاز از آتش نشانی و نظام مهندسی هستیم تا عملیات اجرایی نخستین کلینیک خدمات خودرویی آغاز شود که در آن دو باسکول همچنین کلینیک خدمات خودرویی، باطری سازی، تعویض روغن و کارواش ایجاد می‌شود.

کد خبر 417734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.