۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
سرنخی که هالند به دست مادرید داد

هالند به تازگی در صفحه مجازی خود به تمجید از ستاره رئال مادرید پرداختی، تمجید و تعریفی که به نظر بدون دلیل نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، حالا که ریالی ها اعلام کرده اند با جدیت به دنبال جذب ارلینگ هالند نروژی هستند، می‌شود گفت که کوچک‌ترین حرکتی از سوی این ستاره جوان را می‌توان به منزله جواب مثبت به پیگیری ریالی ها دانست. هالند به تازگی در یک چالش اینستاگرامی که در آن به سوال هواداران خود پاسخ می‌داد، سیگنال مثبتی نیز برای رئال ارسال کرد.

یکی از هواداران هالند از وی درباره وینیسیوس جونیور پرسید. این هوادار اشاره کرده بود که وینیسیوس مانند هالند ستاره جوانی است که موفق شده در رئال مادرید به خوبی بدرخشد. هالند نیز به این سوال هوادارش پاسخ داد و گفت: وینیسیوس بازیکن بسیار خوبی است. یک استعداد برتر.

پاسخ دادن به این سوال از آن جایی جالب توجه است که هالند خودش سوالات را انتخاب کرده و پاسخ دادن به این سوال به معنای این است که مهاجم دورتموند کاملاً از عمد این سوال را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.

هالند پیش از این نیز سرنخی به لیورپول داده و به تمجید از سادیو مانه پرداخته بود. وی در پاسخ به سوال یک هوادار سالزبورگ در رابطه با نظرش راجع به بهترین بازیکن آفریقا گفته بود: بازیکنان آفریقایی زیادی در این سال‌ها بازی کرده اند اما در حال حاضر فکر می‌کنم سادیو مانه بهترین باشد.

به هر ترتیب هالند و وینیسیوس ستارگان ۱۹ ساله دو تیم مطرح دنیا هستند. با توجه به سرنخ هالند به رئال، بعید نیست که در آینده شاهد حضور او در کنار وینیسیوس در خط حمله رئال باشیم.

کد خبر 417721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.