آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در اصفهان در ۱۸ فروردین ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت شدید تر در بیمارستان‌ها طی ۲۴ ساعت اخیر تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۴۵ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند و خوشبختانه تعداد ۱۱۲ از بیمارانی که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تحت مراقبت بودن با بهتر شدن وضعیت بیماری ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد بیماران بستری شده اکنون در سطح استان در بیمارستان‌ها بستری هستند، تعداد ۱۸۵ مورد به نسبت وضعیت شدید تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به تعداد موارد جدید بیماران مبتلا به ویروس کرونا که وارد بخش‌های بستری در بیمارستان‌ها شدند و موارد ترخیص داده شده که گفته شد حاکی از آن است که روند ابتلاء به این ویروس مانند روزهای گذشته همچنان با روند ثابتت است که در موارد بیماری مشاهده می‌شود.

نجیمی تاکید کرد: امیدواریم که با رعایت بیشتر نکات بهداشتی از سوی مردم و خروج یک نفر از اعضای خانواده از منزل در صورت ضرورت و توجه جدی به توصیه‌های پر تکرار وزارت بهداشت وضعیت را به جایی برساند که در آینده‌ای نزدیک شاهد ترخیص بیشتر بیماران از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و کاهش موارد جدید ابتلاء باشیم.

وی تصریح کرد: همیاری و همکاری و ماندن در سنگر امن خانه مورد بسیار مهمی است که می‌تواند موضوع شیوع اپدمی کووید ۱۹ را در جامعه به مرور مرتفع کند و از بازگشت بیماری جلوگیری کند و بار بیمارستان‌ها را به مرور کمتر کرده و در ماه آینده شاهد فروکش کردن بیماری باشیم.

کد خبر 417715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.