مدیریت شهری اصفهان برای پیشگیری از کرونا در تمام حوزه‌ها تلاش می‌کند

عضو شورای شهر اصفهان اقدامات مجموعه مدیریت شهری، در همه حوزه‌های مرتبط با بحران کرونا را شایان تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در پیامی به مناسبت روز بهداشت و سلامتی نوشت:

"بسمه تعالی
پیامبر اکرم فرمودند: دو نعمت است که ناشناخته هستند یکی سلامتی و دیگری امنیت.
سال جدید را در حالی آغاز نمودیم که جامعه بشری با بیماری کرونا دست به گریبان است و شرایطی پیش آمده که نعمت سلامتی و امنیت روانی انسان‌ها را به خطر انداخته و قدر این دو نعمت بیشتر درک می‌شود.

در این شرایط که سلامت انسان‌ها در معرض تهدید قرار گرفته است و احساس امنیت روانی در جامعه کاهش یافته و جامعه را با مسائل مبتلا به این بیماری مواجه ساخته، افراد زیادی در تلاش و تکاپو برای بازگشت سلامت و امنیت خاطر و دفاع از شهروندان در مقابل این بیماری هستند که قدردانی از آنها بر همه ما واجب و لازم است؛ کادر درمانی در خط مقدم این جبهه، برای سلامت بیماران در تلاش است.

شهرداری اصفهان و مجموعه مدیریت شهری، در همه حوزه‌های مرتبط با این بحران، با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات مناسب، خدمات شایان تقدیری را ارئه نموده است؛ معاونت خدمات شهری اصفهان و سازمان‌های زیرمجموعه این معاونت -سازمان مدیریت پسماند، سازمان میادین، سازمان خدمات موتوری- و …به نوعی برای مدیریت این شرایط و کمک به پیشگیری و رفع این بیماری در تلاشند.

جا دارد توجه ویژه‌ای هم به سازمان آرامستان‌های شهر اصفهان و تمام کارکنان این مجموعه داشته باشیم که در شرایطی پر مخاطره در تلاش برای محو آثار این بیماری و جلوگیری از گسترش آن هستند.

سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی، برای آگاه سازی افراد و همچنین آسان‌تر نمودن گذران این دوره، به تهیه و ارائه برنامه‌های مناسب پرداخته است.

از همه این عزیزان و سایر نهادها و ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی و به طور کلی ستاد بحران کرونا و خیّرین و گروه‌های داوطلب و سمن‌ها و سایر افرادی که برای حل این بحران تلاش سپاسگزارم.

امیدوارم شکرگزاری از خالق و قدرشناسی از مخلوق در پیشگاه خداوند مقبول و سلامت و امنیت خاطر به شهر و جامعه‌مان باز گردد. والسلام"

کد خبر 417704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.