نگران بروز موج دوم شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان هستیم

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان گفت: به دلیل بی‌توجهی برخی شهروندان به رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی و همچنین افزایش تردد در شهر نگران بروز موج دوم شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان هستیم.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از آغاز شروع شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان بیش از یک هزار و ۹۳۹ بیماری حاد تنفسی از بیمارستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: با تلاش همکاران و همچنین توجه مردم بیش از ۹۵ درصد مردم در قالب این طرح غربالگری شده‌اند.

وی با اشاره به ترددهای برخی از شهروندان در سطح شهر افزود: با عنایت به اینکه رعایت قرنطینه خانگی یکی ازمهم‌ترین عوامل در قطع زنجیره شیوع کرونا است، با توجه به این حجم از رفت و آمد نگران بروز موج دوم شیوع این ویروس هستیم.

مروجی گفت: بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران‌وبیدگل همچنان در وضعیت کرونایی هستند و شایعه بازگشت به وضعیت قبل از کرونا تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به زحمات و فداکاری‌های کادر سلامت و بهداشتی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و پایگاه‌های سلامت کاشان و آران‌وبیدگل برای مقابله با شیوع کرونا خاطرنشان کرد: مجید فرهاد به عنوان اولین پزشک شهید سلامت منطقه کاشان به خیل عظیم شهدای وطن پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر اینکه خیرین و گروه‌های جهادی و خدماتی شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل برای مقابله با شیوع کرونا مشارکت گسترده‌ای دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین خواسته ما از مردم عزیز کاشان و آران‌وبیدگل همچنان رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه است تا به امید خدا شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

کد خبر 417696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.