یک خیابان در قم به نام شهدای سلامت نامگذاری می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر به‌زودی یک خیابان یا مکان مناسبی را به نام شهدای مدافع سلامت نام‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سید مجتبی سبحانی با اشاره به خدمات کادر درمانی و جامعه پزشکی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قم اظهار کرد: کنترل به‌موقع این بیماری در کشور با رشادت و شجاعت جامعه پزشکی و درمانی رقم خورد و این پزشکان و کادر درمانی بودند که در کنار ایثار زنگ خطر این بیماری را به صدا در آوردند.

وی افزود: پزشکان و پرستاران عزیز و تمامی کادر درمانی و سلامت کشور در خط مقدم مبارزه با کرونا، نهایت ایثار، فداکاری و خدمت را در بیمارستان‌ها جهت بهبود بیماران و نیز پیشگیری از این بیماری به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شهادت تعدادی از کادر پزشکی و پرستاران قم ابراز کرد: مطمئناً حفظ سلامت و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل این ایثار و رشادت و مجاهدت‌ها است.

سبحانی در گفت‌وگو با تسنیم، اضافه کرد: توجه به شهادت جمعی از پرستاران و پزشکان قمی و نیز دیگر استان‌ها در این ایام سخت، شورای شهر قم به‌زودی یک خیابان یا مکان مناسبی را به نام شهدای مدافع سلامت نام‌گذاری خواهد کرد.

کد خبر 417695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.