نیازمندان در مناطق شهری اصفهان شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی شدند تا اقلام آماده شده به در منازل آنها ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار مدیران شهری اصفهان با رئیس و اعضای انجمن قلب و عروق اصفهان، اظهار کرد: در شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد دارای مشاغل روزمزد با مشکلات معیشتی زیادی رو به رو شده‌اند.

وی با بیان اینکه با حمایت تعدادی از خیّران اقلامی آماده شده تا به در منازل افرادی که در مضیقه قرار گرفته‌اند، توزیع شود، افزود: تعدادی از زندانیان نیز در کارگاه‌های زندان فعالیت می‌کردند و حقوق و دستمزد خود را برای خانواده‌هایشان ارسال می‌کردند تا امرار معاش کنند، اما با تعطیلی کارگاه‌ها بیکار شدند که باید مورد حمایت خیران قرار گیرند.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که نیاز به کمک دارند و البته تعداد آنها در اصفهان کم نیست به ویژه در مناطق ۱۰، ۱۴ و حتی بخشی از منطقه شش شهرداری شناسایی شده‌اند تا اقلام آماده شده به در منازل آنها ارسال شود.

کد خبر 417686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.