ابلاغ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به همه خطوط تاکسی/ حداکثر دو مسافر در صندلی عقب سوار شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: رانندگان تاکسی جهت پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فقط می‌توانند حداکثر دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت اظهار کرد: این موضوع از هفته آخر اسفند سال ۹۸ در سازمان تاکسیرانی مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس این مساله را به تاکسیرانان اعلام کردیم.

وی افزود: رانندگان تاکسی مجاز هستند جهت پیشگیری از کرونا تنها دو مسافر را در صندلی عقب سوار کنند و کرایه تاکسی برای مسافران مشابه قبل در نظر گرفته شده و تغییری نکرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همه تاکسی‌های خطوط مختلف پایتخت ابلاغ و اعلام شده است، خاطر نشان کرد: تاکسیران‌ها موظفند مبالغ درج شده بر روی برچسب نرخ را از مسافران بگیرند و هیچگونه افزایش نرخی پیش از طی شدن روال قانونی مجاز نیست.

قنادان عنوان کرد: همچنین از طریق لینکی که به تاکسیرانان پایتخت اعلام کرده‌ایم در حال شناسایی دقیق آمار مبتلایان به کرونا در میان رانندگان تاکسی هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 417682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.