علی منصوریان در سوگ از دست دادن پدر

صبح امروز _دوشنبه ۱۸ فروردین ماه_ پدر علی منصوریان کاپیتان سابق استقلال بر اثر ایست قلبی در گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رضا منصوریان بازیکن و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

صبح امروز - ۱۸ فرودین ماه- پدر منصوریان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مراسم خاکسپاری او فردا در بهشت زهرا برگزار خواهد شد اما خانواده منصوریان از مردم خواسته‌اند تا با توجه به شرایط و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این مراسم شرکت نکنند.

علیرضا منصوریان ملی پوش پیشکسوت تیم ملی کشورمان سال‌ها از مهره‌های تأثیر گذار تیم ملی و استقلال بود که موفق به بستن بازوبندکاپیتانی این تیم تهرانی نیز شد. پس از پایان دوران فوتبال، منصوریان به مربیگری روی آورد و دوران پرافت و خیزی را گذراند.

علیرضا منصوریان ابتدا کارش را با نفت تهران آغاز کرد و با این تیم تا چند قدمی قهرمانی لیگ برتر رسید و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. پس از ان به استقلال آمد و با وجود شروع خوب پایانی تلخ را تجربه کرد. بعد از آن منصوریان به اصفهان آمد و سکان ذوب آهن را بر عهده گرفت. او با آن که در فصل نخست حضور بر نیمکت اصفهانی موفق بود، نتوانست موفقیت‌ها را در لیگ امسال تکرار کند و در نیم فصل از این تیم کنار گذاشته شد و حالا چند ماهی است خبری از حضور او در فوتبال نیست.

خبرگزاری ایمنا این ضایعه را به خانواده منصوریان تسلیت می‌گوید.

کد خبر 417663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.