رییس ستادکل نیروهای مسلح از تلاش‌های کادر درمانی کشور قدردانی کرد

رییس ستادکل نیروهای مسلح با انتشار پیامی ضمن قدردانی از مجموعه تلاش‌های کادر درمانی کشور، نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم در مبارزه با کرونا گفت: لازم است براساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل بر ویروس رعایت شود.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، متن کامل پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است:

در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متأسفانه هر چند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است؛ اما ایثار، مجاهدت و نوع دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح، صحنه‌های نابی را رقم زده است که یادآور دلاور مردی‌های رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس است. مجاهدت مردان و زنان سفیدپوش بهداشت و درمان که با تلاش شبانه‌روزی خود در صحنه خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطرها به جان خریده‌اند تا جان انسانی را نجات دهند.

همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش‌های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور و ایثارگر نیز با بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در حوزه‌های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند، نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند که بسیار امیدبخش و قابل قدردانی است.

لازم می‌دانم از همراهی آحاد ملت شریف ایران با مراکز درمانی، بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستان ایثارگر قدردانی کنم که اگر نبود این همکاری‌ها، مجموعه تلاش‌های بخش بهداشت و درمان کشور به این مرحله نمی‌رسید.

البته تا رسیدن به شرایط عادی و رهایی از این ویروس منحوس راه باقی است و لازم است بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل بر ویروس رعایت شود.

نیروهای مسلح نیز در این صحنه با فداکاری و ایثار در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت عزیز ایران اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 417659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.