توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در مرحله سوم اهدای کمک‌های بهداشتی پیشگیرانه سه هزار بسته بهداشتی بین مددجویان شهرهای کاشان، نطنز، آران و بیدگل، راوند و اردستان توزیع شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت‌های این نهاد است، اظهار کرد: اقدامات گوناگونی در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پرداخت کمک هزینه خرید و تأمین اقلام بهداشتی از اسفندماه سال گذشته تاکنون توسط کمیته امداد در سراسر استان انجام شده است.

وی توزیع سه هزار بسته اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا را جدیدترین خدمت ارائه شده به مددجویان اصفهانی دانست و افزود: این بسته‌ها که شامل ژل ضد عفونی، الکل طبی و ماسک بود در میان مددجویان شهرهای کاشان، نطنز، آران و بیدگل، راوند و اردستان توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: پیشتر نیز در دو مرحله بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی به شکل نقدی در میان جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با اولویت مددجویان دارای بیماری‌های خاص، صعب العلاج، زمین‌گیر و همچنین سالمندان توزیع شد.

وی در تشریح سایر اقدامات این نهاد برای جلوگیری از شیوع کرونا به تلاش برای کمک به طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: غیر حضوری کردن ثبت درخواست خدمات توسط مددجویان، عدم برپایی پایگاه‌های جمع آوری مشارکت‌های مردمی و همچنین متوقف کردن روند تخلیه حضوری صندوق‌های صدقات از جمله مهمترین این اقدامات هستند.

زارع ادامه داد: زیرساخت‌های الکترونیکی کمیته امداد استان ظرفیت و تنوع بالایی برای جذب مشارکت مردم هم در زمینه صدقه و هم در زمینه سایر کمک‌ها دارند و نیکوکاران و خیران گرانقدر می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، شماره ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به یاری همشهریان نیازمند خود بشتابند.

وی همچنین با درخواست از مددجویان تحت حمایت این نهاد برای خودداری از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد تا عادی شدن شرایط، یادآور شد: پایگاه اینترنتی e.emdad.ir شماره ۰۹۶۸۸۷ و همچنین شماره‌های اختصاصی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای ثبت و پیگیری درخواست‌های حمایتی در اختیار این عزیزان است.

کد خبر 417628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.