۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
گرمخانه‌های قزوین، مصون از کرونا

شهردار قزوین گفت: با اقدامات بموقع و صحیح انجام شده بهداشتی، تاکنون هیچ مورد ابتلا به این ویروس در گرمخانه‌های مجموعه تحت مدیریت شهر قزوین مشاهده نشده است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی اظهار کرد: دو مرکز نگهداری از بی سرپناهان شهرداری قزوین شامل بخش بانوان و آقایان در خیابان نواب همزمان با آغاز بیماری کرونا، فعالیت خدمات‌رسانی خود را به حداکثر رسانده و علاوه بر ارائه یک وعده غذای گرم به همراه صبحانه، عملیات ضدعفونی کردن این مراکز نیز به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روزانه به مراجعه کنندگان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز اهدا می‌شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه این مراکز هیچ محدودیتی در پذیرش افراد بی‌سرپناه ندارد، اضافه کرد: علاوه بر فعال‌سازی سامانه ۱۳۷، از طریق فضای مجازی از شهروندان خواسته شده تا در صورت مشاهده چنین افرادی بلافاصله مأموران شهرداری را جهت هدایت آنان به این مراکز مطلع کنند.

طاهرخانی یادآور شد: خوشبختانه با اقدامات به موقع و صحیح انجام شده بهداشتی، تاکنون هیچ مورد ابتلاء به این ویروس در گرمخانه‌های مجموعه تحت مدیریت شهر قزوین مشاهده نشده است.

وی گفت: تمام تمهیدات لازم، از جمله تهیه مواد ضد عفونی کننده گرفته تا اهدای بسته‌های بهداشتی و مورد نیاز افراد مراجعه کننده جهت مقابله با این ویروس از سوی شهرداری قزوین در نظر گرفته شده و ارائه خدمات یاد شده تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.

شهردار قزوین اضافه کرد: هم‌اکنون در مجموع روزانه حدود ۵۰ بی سرپناه از خدمات دو گرمخانه موجود شهر قزوین بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.