علی دایی در آستانه سرمربیگری استقلال بوده است

یکی از مدیران استقلال افشا کرده است که در مقطعی باشگاه استقلال به علی دایی پیشنهاد سرمربیگری داده است ولی آقای گل جهان این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی می‌خوانید؛ لازم ذکر است به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا روزنامه‌ها چاپی نیست و آنلاین منتشر می‌شود.

"خبرورزشی" با عنوان "دایی بله را می‌گفت سرمربی استقلال می‌شد" از یک انتقال جنجالی اما نافرجام خبر داد، انتقالی که می‌توانست یکی از اتفاقات تاریخی نیمکت‌های تیم‌های ایرانی باشد اما عوامل مختلف مانع آن شدند.

"گل" با عنوان"پرسپولیس فعلاً از خطر کسر امتیاز فرار کرد " از فرار مقطعی پرسپولیس از کسر امتیاز خبرداد، تیمی که در حال حاضر شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و خواستار ادامه لیگ و یا قهرمانی بدون ادامه لیگ است‌.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دیاباته، میلیچ و بودوروف یک ماه فرصت دادند" به موضوع زمان بازگشت خارجی‌های استقلال به این تیم پرداخت، موضوعی که می‌توان آن را مهم‌ترین دغدغه مدیران و هواداران استقلال دانست.

"هدف" با عنوان "ای خدا" به واکنش بهرام افشاری در واکنش به کامنت پیتر چک و واکنش ایرانی‌ها در صفحه شخصی او پرداخت، واکنش‌هایی که بازیگر سریال پایتخت را بیش از پیش شاکی کرده است.


"ایران ورزشی" با عنوان"حق بیرانوند است که بهترین دروازبان آسیا شود" به اظهار نظر جدید برانکو در خصوص علیرضا بیرانوند پرداخت، کسی که نقش پررنگی در رسیدن تیم برانکو به فینال آسیا و قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس داشت.


"پیروزی" با عنوان" آش‌تان را شورتر نکنید" به واکنش علیه موضوع هویت علی عبده پرداخت، کسی که باشگاه پرسپولیس را تأسیس کرد و تعدادی از هواداران استقلال هویت او را جاسوس می‌دانند، این در حالی است که این روزنامه اسنادی منتشر کرده است که هویت مؤسس باشگاه تاج را نیز زیر سوال می‌برد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قلعه نویی، نویدکیا و کیانی چراغ‌های اول تخفیف در قرارداد را روشن کنند" از پیشنهاد این روزنامه به بازیکنان و مربیان سپاهان رونمایی کرد، پیشنهادی که غیر منطقی به نظر نمی‌رسد و در بسیاری از باشگاه‌های دنیای فوتبال این تخفیف قرارداد رخ داده است.

کد خبر 417623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.