«خروج»چگونه به اکران اینترنتی رسید؟

مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «خروج» ضمن تشریح تمهیدات در نظر گرفته شده برای عرضه اینترنتی این فیلم سینمایی پیش از اکران عمومی، از مذاکره با تلویزیون برای پخش تیزر تبلیغاتی فیلم خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد ذوقی مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و مدیر سابق روابط عمومی سازمان رسانه‌ای «اوج» درباره عرضه اینترنتی این فیلم پیش از اکران عمومی آن در سینماها گفت: همیشه در سازمان اوج سه مقوله برایمان مهم بوده است؛ اول فیلم خوب ساختن، دوم اینکه تلاش کنیم فیلم‌هایمان با تبلیغات درست و مؤثر دیده شوند و سوم اینکه برگشت سرمایه از آثارمان داشته باشیم. مجموعه اوج در سال گذشته درآمد ۳۷ میلیاردی داشته و قرار است این رقم در سال جدید افزایش هم پیدا کند این موضوع این معنی را می‌دهد که ما برای برگشت سرمایه و وجه اقتصادی فرهنگ برنامه‌های مبسوطی داریم.

ذوقی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر در آن به سر می‌بریم و به نظر می‌رسد بحران کرونا و تأثیرات روانی- اجتماعی آن همچنان ادامه داشته باشد تصمیم‌مان بر این بود که حرکت نو و جدیدی را در کشور امتحان و تجربه کنیم به همین دلیل برای رفاه حال مردم قرار شد ابتدا فیلم پخش آنلاین در بسترهای وی‌اودی داشته باشد و بعد روی پرده سینما بیاید.

وی تأکید کرد: حتماً در این فرآیند به تبلیغات، فروش و… فکر کرده‌ایم و طراحی‌هایی داریم از همین رو در حال گفتگو با صداوسیما برای پخش تیزرهای این فیلم در تلویزیون هستیم.

مشاور رسانه‌ای فیلم «خروج» افزود: به نظرمان در مدل جدیدی که طراحی کرده‌ایم یعنی با پخش اینترنتی و بعد اکران سینمایی و سپس نمایش تلویزیونی، این فیلم بیشتر دیده می‌شود. ضمن اینکه به جهت برگشت سرمایه هم اتفاق مبارکی می‌افتد. از همه این‌ها مهمتر مردم فیلم را می‌بینند و به احوال روحی مردم کمک می‌شود.

وی تأکید کرد: اصلاً مجموعه‌ای مثل اوج و فیلمساز بزرگی مثل آقای حاتمی‌کیا همیشه تلاش‌شان این بوده که برای مردم فیلم بسازند و بهتر شدن حال آن‌ها در اولویت بوده، بنابراین مهمترین پیام این حرکت در این ایام مواجهه با بحران کرونا همین است.

ذوقی در پایان درباره احتمال قاچاق فیلم همزمان با اکران اینترنتی هم عنوان کرد: مردم ما حتماً با فرهنگ‌تر از این حرف‌ها هستند، ضمن اینکه خود وی‌اودی‌ها تمهیداتی اندیشیده‌اند برای اینکه این اتفاق نیفتد.

منبع: مهر

کد خبر 417622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.