خسارت ۶۰۰ میلیون تومانی شیوع کرونا به اتوبوسرانی بیرجند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از کاهش ۹۷.۷ درصدی تردد با ناوگان اتوبوسرانی شهری و کاهش ۸۴.۷ دهم درصدی از طریق تاکسی در بیرجند نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: شیوع کرونا به اتوبوسرانی بیرجند ۶۰۰ میلیون تومان خسارت زد.

به گزارش ایمنا، یدالله غلامپور اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ساعت کاری حمل و نقل درون‌شهری بیرجند کاهش یافته است و اتوبوس‌های درون‌شهری تنها در دو شیفت صبح و ظهر در ساعات ۶:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ و ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ مسافران را جابجا می‌کنند.

وی با بیان اینکه از یکم تا ۱۶ فروردین ماه سه هزار و ۷۹۶ نفر مسافر از طریق اتوبوسرانی جابجا شدند افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۱۶۴ هزار و ۵۵۹ نفر مسافر جابجا شدند که نشانگر ۹۷.۷ درصد کاهش جابجایی مسافر با اتوبوسرانی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا ۲۰ فروردین تنها ۲۲ دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کند، گفت: در بخش تاکسیرانی نیز از یکم تا ۱۶ فروردین ماه ۳۴ هزار و ۴۶۰ نفر مسافر از طریق تاکسیرانی جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر بودند ۸۴.۷ درصد کاهش داشته است.

غلامپور افزود: بخش اتوبوسرانی از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان خسارت دیده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 417621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.