راهی جز اعتماد به جوانان در سطوح بالای مدیریتی نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باور دارم که ایران اسلامی برای عبور از مشکلات، چالش‌ها و سرعت بخشیدن به روند رشد و پیشرفت و عدالت، راهی جز اعتماد به جوانان در سطوح بالای مدیریتی و تصمیم‌گیری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست به نقل از محمد شریعتمداری نوشت:

جوانان ما را در تدوین سازوکارهای حمایت اجتماعی یاری دهند

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز جوان در پیامی خطاب به جوانان ایرانی گفته است: جوانان برای مبارزه با فقر ناشی از بحران کرونا به ما کمک کنند. در ایامی سخت و دشوار که نه تنها ایرانیان؛ بلکه همه مردم جهان درگیر مبارزه‌ای سخت و دشوار با ویروس منحوس کرونا هستند، باید شهادت دهم که حضور این مدیران جوان سبب شده مدلی از مدیریت شفاف، کارآمد، خلاق و پیگیر اراِئه شود که خروجی آن منتفع شدن جامعه و نظام از اداره بهتر و مؤثرتر امور اجرایی کشور در بخشی است که مسئولیت آن امروز با جوانان عزیزمان است.

باور دارم که ایران اسلامی برای عبور از مشکلات، چالش‌ها و سرعت بخشیدن به روند رشد و پیشرفت و عدالت، راهی جز اعتماد به جوانان در سطوح بالای مدیریتی و تصمیم‌گیری ندارد. "

کد خبر 417611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.