ادامه اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منزل تا ۲۰ فروردین‌ماه

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: طرح زوج و فرد خودروها از در منزل تا ۲۰ فروردین‌ماه در اصفهان اجرا خواهد شد و استمرار یا اتمام آن در گرو تصمیمات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان، بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد از در منازل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ دوربین در سطح شهر تردد خودروها را در شهر رصد می‌کنند، افزود: اگرچه خودروها از طریق دوربین کنترل می‌شود، مردم باید بدون آنکه این موضوع مطرح باشد، لزوم کاهش تردد خودروها را جدی بگیرند چون این اقدام پیش از هر چیز برای حفظ سلامتی خود شهروندان است.

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان تاکید کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با شیوع کرونا و مصوبه ابلاغ شده، طرح زوج و فرد خودروها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره با هدف کاهش تردد خودروها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

بنده‌خدا ضمن قدردانی از همکاری شهروندان اصفهانی برای کاهش ترددها در ایام نوروز، گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده در روز ۱۳ فروردین امسال شاهد کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر اصفهان تا حدود ۹۸ درصد نسبت به بهمن ۹۸ (قبل از شیوع کرونا) بودیم.

کد خبر 417595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    4 0
    این مصوبات و محدودیت ها در چه سایتی اطلاع رسانی می شود؟ ستاد مبارزه با کرونای اصفهان سایتی برای اطلاع رسانی ندارد و این مصوبات که بار مالی برای مردم بی خبر دارد هیچ کجا قابل رصد نیست. شرم آور است که حتی پلیس راهور اصفهان سایت ندارد که این مصوبات را در آن درج کند. مردم بیچاره باید جریمه ای پرداخت کنند که از آن بی اطلاع هستند. پیشنهاد می کنم شما در سایت ایمنا صفحه ای را به درج مصوبات این ستاد اختصاص دهید.
    • علیرضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      0 0
      دقیقا تو این وضعیت کرونا هم با جریمه کردن الکی بفکر پرکردن جیب خودشونن بی......