۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
مدل جدید گلکسی بادز به بازار می آید

سامسونگ رندرهایی از مدل جدید گلکسی بادز منتشر کرده است که نشان می‌دهد این ایرباد بی‌سیم طرحی شبیه لوبیا دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایرباد جدید معرفی شده توسط سامسونگ که دارای طرحی شبیه لوبیا است، در مرحله آزمایش مهندسی قرار دارد. بنابراین ممکن است قبل از معرفی، طراحی آن دچار تغییراتی شود. رندرهای منتشر شده طبق اطلاعات طراحی سه بعدی واقعی این ایرباد و به گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً درون گوش قرار می‌گیرد و بر خلاف گلکسی بادز پلاس، برجستگی بیرون گوش ندارد.

شرکت سامسونگ قصد دارد از طراحی مشابه کانال گوشی به جای سری‌های قابل تعویض استفاده کند. در این صورت استفاده از آن راحت‌تر می‌شود و آسیبی نیز به گوش کاربر وارد نخواهد شد. در گذشته نیز اپل ایرپاد و هواوی FreeBuds 3 از این سبک استفاده کردند. یکی از مشکلات اصلی طراحی این نوع ایر بادها ورود نویز به گوش کاربر است. ممکن است سامسونگ بتواند چنین نقصی را در نسل آینده گلکسی بادز برطرف کند.

ابعاد این مدل ایرباد تقریباً به ۲.۸ سانتی‌متر می‌رسد. این ایرباد بی‌سیم قرار است به سه میکروفون به منظور برقراری تماس‌ها و حذف نویز و دو اسپیکر مجهز شود. یکی از اسپیکرهای این مدل ایرباد با کانال بیرونی جفت می‌شود و به عنوان ساب‌ووفر (اسپیکر بسیار قوی) کار می‌کند که به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند. هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این محصول سامسونگ مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده شاهد رونمایی آن باشیم.

کد خبر 417589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.